D I G I U P

Yükleniyor

Dünya'nın İlk Mesajlaşma Tabanlı CRM Sistemi !

Kommo CRM  DigiUp ile artık Türkiye’de

Kommo CRM Nedir?

Satış & Pazarlamada ve İş Süreçlerinde yeni yardımcınız - Kommo CRM

Kommo CRM, işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterileriyle olan etkileşimlerini yönetmelerine yardımcı olan bir yazılımdır.

Bu yazılım, şirketlerin müşteri bilgilerini depolamalarına, iletişimi takip etmelerine ve satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ile ilgili belirli görevleri otomatikleştirmelerine olanak tanır. Kommo CRM, tüm müşteri bilgilerini tek bir yerde merkezi hale getirerek işletmelerin müşterileriyle daha güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olur. Bu, şirketlerin müşterilerinin ihtiyaçlarını ve tercihlerini daha iyi anlamalarını sağlar ve bu da daha iyi hizmet ve ürünler sunmalarına olanak tanır.

NEDEN

Kommo CRM ?

Tüm Müşteri Etkileşimlerinizi Tek Bir Yerden Yönetin:

Müşteri adaylarınız ve müşterilerinizle olan tüm görüşmeleri tek bir platformda toplayarak etkin bir şekilde yönetin.

Kullanıcı Dostu Arayüz

Kommo CRM'in kullanıcıları için en kritik bilgileri gösteren, özelleştirilebilir bir görünüm sunar. Böylece potansiyel müşterilerinizi daha iyi anlayabilirsiniz.

Özelleştirilebilir Alanlar

İhtiyaçlarınıza göre kendi alanlarınızı oluşturabilir ve potansiyel müşteri kartlarına ekleyebilirsiniz.

Hazır Entegrasyonlar

Kommo, Whatsapp, Google, Facebook, Instagram, ( Form -Lead reklamları ) Telegram, Viber ve Skype ve email servislerinize kadar çeşitli hizmetlerle kolayca entegre edilebilir.

Gelişmiş API

Tüm müşteri adaylarını Kommo'dan farklı hizmetlere sorunsuzca aktarabilir ve bu verilerle çalışabilirsiniz.

Satış takip ve bitirmede devrim!

Kommo CRM

Tüm Mesajlaşma Platformlarını Tek Ekranda Yönetin

Satış ekibiniz devrime hazır mı? Kommo CRM Programı, tüm mesajlaşma uygulamalarını tek bir ekranda toplayarak temsilcilerinizi sıcak müşteri adaylarına ışık hızında yanıt verecek ve daha fazla satış sağlayacak şekilde donatıyor.

En İyi Kısım: Artık, aday kartın rahatlığında tercih ettikleri mesajlaşma uygulamasında potansiyel müşterilere yazabilirsiniz. Uygulama değiştirme derdi yok. “Ben buna bakarken bekle” yok. Messenger müşteri adaylarını yakalayın, daha etkili yanıt verin ve bunu müşteri adayının tüm bilgileri gözünüzün önündeyken yapın.

Verimliliğinizi Artırın: Aynı anda yüzlerce müşteri adayına binlerce erişim denemesini yönetin. Kommo CRM Programı, ne zaman kimin aranacağını hatırlatarak zamanı gelen e-postaları şablonlar kullanarak sizin adınıza gönderir.

Tek Programda Süreç Yönetimi ve Aday Takibi: Kommo CRM Programı, çok sayıda müşteriye ulaşmanızı, mevcut müşterilerin memnuniyetini artırmanızı ve çağrı merkezinizi (satış ekibinizi) yönetmeniz için gerekli araçları sunar.

Kommo CRM

Digital Pipeline ile iş akışını düzenleyin

Kommo CRM Programı’nın Digital Pipeline’ı operasyonel yetkinliğinizi genişletmenize olanak tanır. E-posta ve metin mesajları göndererek, potansiyel müşterilerle otomatik olarak sohbet ederek müşteri temsilcilerinizi eğitebilir ve takip dizilerinizi tamamen otomatikleştirebilirsiniz.

Görev Yönetimi ve Takip: Kendiniz veya ekibiniz için görevler belirleyebilir ve her etkileşimi ve yapılacak işi takip edebilirsiniz. Potansiyel müşterilerinizi ve mevcut müşterilerinizi satış akışınız boyunca zahmetsizce yönlendirerek otomatik olarak ilerlemelerini sağlayabilirsiniz.

Operasyonel Verimlilik: Kommo CRM Programı’nın Digital Pipeline’ı, satış yöneticileriniz ve ekibinizin ihtiyaç duydukları bilgilere kolayca ulaşmasını sağlar. İşlerini daha kısa sürede tamamlayarak hiçbir işi atlamaz ve daha fazla satış yapma imkanına sahip olurlar.

Satış takip ve bitirmede devrim!

Satış takip ve bitirmede devrim!

Kommo CRM

Hangi sektörlere hitap ediyoruz?

Kommo CRM Programı, geniş işlevselliği ve uyarlanabilir özellikleriyle pek çok sektörde kullanılabilir. İşte bazı sektörler:


Kommo CRM 'e Başlangıç

Süreç nasıl işliyor?

01

İş Akışını Anlamak

İş süreçlerinizi ve ihtiyaçlarınızı ayrıntılı bir şekilde analiz edeceğiz. Bu, Kommo'yu sizin için en etkili şekilde uygulamamız için kritik bir adımdır.

02

Pipelineları Düzenlemek

Satış veya Hizmet süreçlerinize ve iş akışlarınıza uygun olarak Kommo'daki pipeline'ları oluşturup özelleştireceğiz. Bu, satış ekibinizin iş akışını en iyi şekilde optimize eder.

03

Servisleri Bağlamak

WhatsApp, Facebook, Instagram ve e-postalar gibi iletişim kanallarınızı Kommo ile entegre edeceğiz. Bu sayede tüm mesajlaşma platformlarını tek bir ekrandan yönetebilirsiniz.

04

Chatbot ve AI Ayarlamaları

Çalışma düzeninize uygun olarak chatbotları ve AI altyapısını yapılandıracağız. Bu, otomatik yanıtları ve müşteri etkileşimlerinizi daha verimli hale getirir.

05

İşleyişi Gözlemlemek

Kommo'nun işleyişini ve entegrasyonlarını düzenli olarak takip edeceğiz. Bu, sistemin sorunsuz çalışmasını ve gerektiğinde müdahaleyi sağlar.

Ekibimizle bir demo rezervasyonu yaptırın veya Kommo'yu 14 gün boyunca ücretsiz deneyin, kredi kartı gerekmiyor.

Messenger tabanlı satışlar için 1 numaralı CRM'yi edinin

TEMEL PLAN

Satışlarını hızla artırmak isteyen küçük işletmeler için

$ 15 Aylık Kullanıcı Fiyatı
  • Plana Dahil Hizmetler :
  • Birleşik gelen kutusu
  • Özelleştirilebilir satış hatları
  • Görev yönetimi ve daha fazlası

standard Plan

İşlerini otomatikleştirmek isteyen büyüyen şirketler için

$ 25 Aylık Kullanıcı Fiyatı
  • Plana Dahil Hizmetler :
  • Temel plandaki özellikler
  • Kod gerektirmeyen Satış Botları
  • Satış Hatları Otomasyonları
En Çok Satan

GELİŞMİŞ PLAN

Çok sayıda potansiyel müşteriye ayak uydurabilen daha büyük işletmeler için

$ 45 Aylık Kullanıcı Fiyatı
  • Plana Dahil Hizmetler :
  • Standart plandaki özellikler
  • Artan müşteri veritabanı
  • Gelişmiş müşteri profilleri
Dijital Pazarlama

Blog

2024 için Öngörülen Dijital Pazarlama Trendleri

Dijital pazarlama ortamının sürekli olarak geliştiği ve hızlı bir şekilde hareket ettiği...

Sağlık Turizmi Reklam Ajansı & Uluslararası Dijital..

Sağlık turizmi sektörü dünya çapında hızla genişliyor. İnsanlar daha ucuz ve daha...

Dijital Pazarlamada Veri Analizi Neden Önemlidir?

Veri analizi, dijital pazarlama alanında hedeflenen amaçlar doğrultusunda pazarlama faaliyetlerinin etkisini ve...

Skip to content